Re: lug-bg: 2 leased lines

  • Subject: Re: lug-bg: 2 leased lines
  • From: bobi@xxxxxxxxxxxxxxx (Bobi)
  • Date: Tue, 09 Jan 2001 12:58:40 +0200

V sluchaq trudnost za teb ste bude na bluskaneto na statichni rutingi a
izdirvanetno na bulgarskoto i-net adresno
prostranstvo.

Eto spisak s aktivnite v momenta bg avtnonmni sistemi s po 32 C mreji
(za da e pulen trqbva da se dobavqt malkite AS kato tezi na dir.bg i
pr):

62.176.64.0/19
193.68.0.0/19
193.68.96.0/19