Re: lug-bg: newbie: XFree86402 i S3Trio3D/2X

  • Subject: Re: lug-bg: newbie: XFree86402 i S3Trio3D/2X
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Tue, 09 Jan 2001 15:29:07 +0200

faila po default koito ti triabva e
/etc/X11/XF86Config-4
vizh - da ne ti e ostanal drug fail - ot staria X - ako XF86Config-4 ne
sashtestvuva se izpolzva staria (XF86Config)
Na X4 mu e silno orposten sintaksisa i se e poluchilo edno chudnichko
failche

Redovete koito te interesuvat sa kam kraia
Pri men sa slednite:

Section "Screen"
        Identifier "Screen0"
        Device "NVidia / SGS Thomson|Riva128"
        Monitor "CPD-E100E"
        DefaultDepth 24
        Subsection "Display"
                Depth 24	  # <- tuka da promeniash
                Modes "1024x768" # <- tuka da promeniash
        EndSubSection
EndSection

Tova e.
Inache X4 izpolzva edni chudni raboti v monitorite i taka kartata i
monitora mogat da si opredeliat kakvi da sa chestotite za opresniavane i
zatova failcheto e chudno malko

ako triabva oshte info-> pitai
al_shopov