Re: lug-bg: KDE 2.01 & artsd

  • Subject: Re: lug-bg: KDE 2.01 & artsd
  • From: ivo@xxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Wed, 10 Jan 2001 08:22:55 GMT

Ooooox, kato ideia ARTSD e hubavo neshto ama kato realizacia si e e...
m.... ;-)
Znachi tova e sound server demon, koito "pozvoliaval ednovremenno
polzvane na resursite na zvukovata karta ot niakolko prilojenia".
Demek neshto kato esd, t.e. Enghliment Sound Daemond.
Kvo mu e loshoto, ami che lichno pri mene ne raboti sviastno, to i moita
sound karta ne e ot nai-poddurjanite (Solo 1), no tova koeto se poluchava
e strashno nakusan zvuk koito se vliae daje i ot dvijenieto na mishkata.
Drug problem e che ako iskash da pusnesh primerno RealPlayer, toi shte
umre poneje sound device bil polzvan ot drugo prilojenie ???? ! S drugi
dumi s ARTSD raboti samo KDE 2.0 i KDE Media Player i to pod vsiakakva
kritika.
Moiat suvet e da go razkarash tova neshto.

Ivaylo Toshev

KDE 2.01 & artsd: