Re: lug-bg: ppp problem

  • Subject: Re: lug-bg: ppp problem
  • From: peterdob@xxxxxxxxxxxxxx ( )
  • Date: Fri, 12 Jan 2001 13:03:30 -0200

Íà 12 ÿíóàðè 2001ã. (ïåòúê) â 10:26 ÷àñà, topche@xxxxxxxxxxxxxxxxx íàïèñà:
> chakai sega nali nqamsh problem s PPP-to?
> vsichko ti e OK
> ne se kosi za tezmi moduli

I az imash syshtiq problem, no s nqkoi drugi moduli, tuj kato predi da
prekompiliram kernela, ppp-to beshe modulizirano, a sega maj e built-in w
kernela mi...
Men mnogo me drazneha i gi mahnah ot /etc/rc.d/rc.modules :-)

Íàé-äîáðè ïîæåëàíèÿ, Ïåòúð !

   /V\      | |    (_) | __ \  | | | |  \ \/ /   Ïåòúð Äîáðåâ
  // \\     | |__  | | | | | | | |_| |  |    |   Êàçàíëúê/Áúëãàðèÿ
                  Ïèíãâèíèòå çíàÿò çàùî...