RE: lug-bg: haknat prezident

  • Subject: RE: lug-bg: haknat prezident
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Fri, 19 Jan 2001 04:30:56 -0800

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Linux veche e na pyrvo mqsto v Internet po broj server-i, ta ne mi se vqrva nqkakyv edinichen crack da mu navredi na renometo. Dori Amazon veche rabotqt pod Linux:
http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.amazon.com

Izdynkata si e izdynka, ama si e i bezplatna reklama. Az naprimer ne znaeh, che bol.bg host-vat prezidetskiq site. Za mnogo drugi, koito ne sa znaeli, bol.bg im se izdiga v ochite, a nikoj ne e izcqlo zastrahovan sreshtu probiv. Shtom Linux/Apache sa dostatychno dobri za anglijskata kralica i frenskiq ministyr-predsedatel, zashto da ne sa dostatychno dobri za nashiq prezident.

Mozhe i da gresha, ama ne mi se vizhda golqm problem edna nosht da si prekaral s podmenena stranica. Inache gramotnostta na sysadmin-a e dori po-vazhna ot platformata i tuk si absoljutno prav.

Petko