Re: lug-bg: formatirane na hard disk

  • Subject: Re: lug-bg: formatirane na hard disk
  • From: bombe@xxxxxxxxxxxx (Vesselin Kotarov)
  • Date: Sun, 21 Jan 2001 00:03:57 +0100

Symnqwam se, che movesh da prawish kakywto i da bilo grafichen
design/predpechat pod Linux.
i DA, wivdal sym gimp, i NE, towa neshto NE raboti taka, kakto raboti
photoshop.
i btw ... bi li mi pokazal rabotesht i syshto tolkowa funkcionalen analog na
MSOffice ? :)
nishto lichno .. prosto spomenawam :) taka ili inache e off-topic :)

73s de bombe ;)