Re: lug-bg: formatirane na hard disk

  • Subject: Re: lug-bg: formatirane na hard disk
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sun, 21 Jan 2001 03:37:41 +0200

Doniakade si prav . Za primary partition-a.
No sym siguren 4e dori poslednata versia na M$ fdisk niama da iska
da iztrie ili 2ext ili swap part. sega ne si spomniam koe ot dwete ,
dori
i da e w ext. partition.Razpoznawa go kato logi4eski dial s neizvesten
tip razreshawa ti da go iztriesh,iztriwash go uj :-) restart, i toi si e
tam cial,
celeni4ak.
Izhoda e da polzwa neshto koeto razpoznawa 2ext.Naprimer pMagiq, ako
ne move da si boot-ne ot rescue disketa i da polzwa istinski fdisk :-)