Re: lug-bg: Typeseting software ?

  • Subject: Re: lug-bg: Typeseting software ?
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Thu, 25 Jan 2001 11:56:15 +0100

Za hiper vruzki probvai paketa
\usepackage{hyperref}

Nai dobre e za PDF da izpolzvash "dvipdfm".  V takav sluchai
polzvai
\usepackage[dvipdfm]{hyperref}
Taka shte imash hiper vruzki i v rakovodtsvoto. Az sam
pravil rakovodstvo za programisti ednovremenno i na HTML i na PDF- no
na angliiski. Za konvertirane to HTML izpolzvah programata TTH - mnogo sam
dovolen ot rezultata. No iska malko pipane po LaTeX koda.
 Ako iziavish jelanie shte ti go pratia kato attachment.

> 2. dvips go prevrushta v dosta dobre izglejdasht PS document koito s ps2pdf
> se prevrushta v snosen PDF file. Ne sum opitval directna conversia kam PDF
> i predpolagam che moje da se postignat i po-dobri rezultati.

NIKOGA, AMA NIKOGA ne polzvai ps2pdf - otvratitelni rezultati - nito ima
hiper vruzki, nito ima darvo s bookmarks, nito e dobre kompresiran.

> 3. latex2html example1.tex - hiliadi warning's i saobshtenia za greshki;
>    poluchenia html e... shte si pozvolia da tsitiram g-n Shopov - "OZHAS!".
> Kraino nezadovolitelen rezultat. Moje bi ima niakoia osobenost tuk koiato
> az propuskam, no zasega tolkova.

Probvai TTH. Az sam sravnitelno dovolen.

> Dobre bi bilo kato se pousavarshenstvam da moga vkliuchvam diagrami praveni
> s xfig (mnogo sam nadobrial s xfig - chudesna programka).

ot xfig -> export -> eps

V LaTeX documenta:
\usepackage{epsfig}

\epsfig{width = XXcm, height = XXcm, file = /hmhm/figure.eps}
ili
\epsfig{width = XXcm, file = /hmhm/figure.eps}
ili
\epsfig{height = XXcm, file = /hmhm/figure.eps}
ili
\epsfig{file = /hmhm/figure.eps}

Svetoslav