Re: lug-bg: ok now booting kernel

  • Subject: Re: lug-bg: ok now booting kernel
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sat, 27 Jan 2001 04:46:59 +0200

On Fri, 26 Jan 2001 18:34:31 +0200
 Bobi <bobi@xxxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Loshoto e, che mi go e pravilo na razlichni mashini s razlichni
> kompilatori i si mislq veche dali nqkakvo suchetanie na nastroiki
> napr.
> MTRR i pr. ne predizvikvat tva uspivane.

Kato pravilo ustanoveno po experimenatlen pyt ( t.e. Ne go priemai
apriori za
viarno ) Za vsi4ko do 486 MTRR triabva da ti e izklu4eno. za Vsi4ko
razli4no
ot Intel Pentium ( Cyryx686,K6,K6-2 ) i osobeno ako polzva AGP
chipset,dori
i da niamash AGP Video carta, MTRR vklu4eno.
Slednte konfiguracii pri men sa davali podobni efekti bri boot

1: K6-2, VIA Apolo MVP3 , TNT AGP -> izklu4en MTRR, dori pri boot ot
floppy,
ili NETROM.
2. Am486DX4 UMC PCI Chipset , PCI S3Trio -> vklu4eni MTRR , pri vsiakavi
boot configurcii otnovo
3. Cyrix 686 333, VIA Apolo MVP3 PCI S3Trio -> izklu4eni MTRR.

Drug variant : Overclock-nati PCI,ISA,AGP bus-ove: Osobeno ako
overclock-vash PCI i IDEto  ti e na PCI-a i bootvash ot HDD.
Treti Variant: Losha pamet,L2 Cache, 4asti4no izpliaskal L1 Cache,
Overclock
na CPU ( Pod Winboza moje i da ne zabiva, ako ne si go probval s neshto
koeto polzva usileno HWD -naprimer 3D igri, no dori i pri tiah niama da
polu4ish nikakva polezna info za pri4inata poradi oiato igrata ti zabiva
ili prosto se kill-va )

T.e. Ako si probval mnogokratno compile - ne polu4avash nikakvi
syobshtenia
za greshki pri "make bzImage" i vypreki vsi4ko neshtoto ne
raboti.Pregledai si
HWD.