Re: lug-bg: JoyDesk 2.1

  • Subject: Re: lug-bg: JoyDesk 2.1
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Thu, 1 Feb 2001 10:12:59 -0800 (PST)

> 3. Poglezhdash v portfejla, ako ima pari - continue
> to t.5
be namira se po neshto ... ama ne i tolkowa ...
> 4. Ako njama - vzimash otnjakyde po njakakyv nachin,
> posle t.3
Mda :) namiram ... ama towa namirane pak move da me
prewyrne w pirat ... shtoto nqkoj hora po varna
namiraha :) ama ....
> 5. Izvazhdash kolkoto triabva tam za registracia na
> softuera plus cenite za check-a
> (v banka Biohim go prashtat vednaga i bez da si im
> client, vzimat
> $5-$10)
Da hajde ti mi izwadi $1000 hej taka ot portofela ...
, pyk i znaesh che towa ne e po silite na bylgarin ...
, no mnogo dobre ti e qsno ... kak stawashe wsichko
nqkoga ....
> 6. Namirash emaila na tezi, koito sa napravili
> softuera i molish tyj
> kato sme v banana republic i creditni karti njamame
> (a i da imame da
> ne sme ludi da gi polzuvame po net-a) da ti kazhat
> na koj adres da im
> pratish check-a, sled koeto go prashtash na ukazania
> adres.
Da ama ... za tolkowa blagodarq ...
> 7. Chakash e-mail s code-a na software-to koeto si
> si haresal
be az moga da go chakam :) i inache ... ot nqkyde
drugade
> 8. Ako vsichko tova ne ti haresva, otivash na
> www.astalavista.box.sk i
> se opitvash da namerish crack, syznavajki che si
> pirat (obache se
> hvashtam na bas che ne ti puka)
hodil sym tam no nqmashe ... makar che mi puka , no ne
moga da izwadq $1000 ot dojoba za towa ...
> 9. Ako i tova ne ti haresva, namirash si pushka (za
> gligani naj-dobre)
> i se zastrelvash :)))
Be towa dobre ... to kakwo drugo ni ostana w taz
dyrvawa oswen towa ... Mda tolkoz po toz wypros ...
Ivan.