Re: lug-bg: SMS kym Mtel GSM

  • Subject: Re: lug-bg: SMS kym Mtel GSM
  • From: milen@xxxxxxxxxxx (Milen Metodiev)
  • Date: Fri, 02 Mar 2001 11:44:56 +0000

Zdrawej,

Ima nqkolko warianta:

1. 'Pochti' nezawisim wariant: kupuwash GSM (e, nqkoi opredeleni modeli),
wryzwash go kym Windows 9x, NT ili Linux (pak zawisi ot modela) i si
instalirash software-che, koeto prashta SMS-i (a dori mozhe i da slusha i
chete SMS-i). Tuk nqma da ti kazwam kakwi wyzmozhnosti ti se otkriwat :)
Nedostatyka e, che nito GSM aparatite, nito SIM kartite, nito mesechnite
taksi se syobrazqwat s GNU licenza, taka che ... shte trqbwa da se plashta.
Znam, che shte roptaesh, no ... sigurno si dal i nqkoj lew za hardware-to,
na koeto e pusnat linux-a :)
2. Mozhesh da zwynnesh w MTelNet (te sa swestni momcheta, powqrwaj mi :) )
i da gi pitash dali mogat da ti pomognat. nawremeto mozheshe, posle sprqha
uslugata. imam predwid direktna wryzka bez forward-i.
3. ... tozi wariant ne moga da ti go kazha  ... shte me uwolnqt :)
4. otwreme-nawreme se poqwqwat free sms izprashtachki. az chesto sym
popadal, no ... za syzhalenie ne sa garantirani. ot nqkoi poluchawah sms-a
na sledwashtiq den, drugi pyk gi zatwarqha sled nqkolko dni ili meseca,
koeto ne garantira postoqnna usluga ot twoq strana.
5. ima edno ustrojstwo na nokia - premicell, koeto e kato nastolen modem i
mozhe da prashta SMS-i. kym nego mozhesh da se wyrzhesh edinstweno s
analogow telefon. izlishno e da kazwam, che to polzwa GSM mrezhata, taka
che ... trqbwa da imash i pokritie. :)

mozhe bi ima i drugi warianti, no shte trqbwa da mislq, za da se setq.
:)

Best regards,
Milen