lug-bg: Pppd + Radius?!?

  • Subject: lug-bg: Pppd + Radius?!?
  • From: rado@xxxxxxxxx (Radoslav Rangelov)
  • Date: Fri, 2 Mar 2001 16:49:11 +0200

Zdravejte!

Imam vapros na kojto otgovora moje bi se sadarja vav njakoi ot predishnite saobshtenija, no ne mojah da se orientiram i da namerja reshenie. Ta na vaprosa:
Kak da nakaram PPPD-to da iska authorizacija ne ot chap-secrets faila, a ot Radius sarvara. Ulovkata e che pppd-to ne se puska ot Mgetty-to ili neshto podobno deto sledi na serien port. Iskam da vyrja Microsoft VPN client s PPTPD server-a na Linux-a. Pppd-to puska ppp vrazka prez eth, a ne prez modem. Znam che po tozi vapros se pisa, no ne vidjah nikade da se objasnjava kak tochno stava tova. Trjabva li da imam njakakva modificirana versija na pppd-to i ako e taka - to moje li modificiranoto pppd da raboti i v standartnija si rejim? Trjabva li Radius sarvara da e njakoj specialen? Za sega uspjavam da varja Windows-ki VPN klient kam PPTPD demona na Linux-a, no iskam username i passwd da se proverjavat ne ot chap-secrets faila a ot passwd fajla(s account-ite na Linux-a).

Rado