Re: lug-bg: X cyrillic - Goliam sram, POMOST!!!

  • Subject: Re: lug-bg: X cyrillic - Goliam sram, POMOST!!!
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Tue, 6 Mar 2001 12:55:33 +0200

Zdravejte!!!

Malak napredak...
1. veche na konzola moga da vavezdam kirilica.( tapichko, no si e
napredak:)) )
2. v kde kato pusna Netscape 6.0 v negovite prozorci moga da pisha na
kirilica chrez sredstvata na KDE., no sastevremenno v nito edin jam
proizveden ot KDE prilojenie nikakva kirilica ne varvi.

Ako Anton Zinoviev se interesuva ot savmestimostta na bglinux (probvam s
2.2) s
Slackware (moiat e 7.1) moga da postna edni saobstenia, koito izlizat sled
set-bulgarian-env
che edi kakvo si ne se poddarja ( i naistina ne sam vizdal slackware da
raboti s direktoria "i18n".

i btw, sto za jivotno e "i18n" ot kade proizliza, abreviatura, li e?
zvuchi mi kato zaklinanie srestu cyrillic supporta :))

Interesno, sled "set-bulgarian-env" nezavisimo ot saobsteniata, che edi
kakvo
si ne se poddarja ot sistemata, dialoga na xmms za otvariane na file se
machi da pishe na kirilica, no
s druga kodova tablica. problem s gtklib, li e tova?
a kato mi se crashna vednaj xmms, sled izlizane ot KDE na konzolata pisheshe
na CHIST BULGARSKI
nesto kato 'namerena e greshka v XMMS' i t.n., pri tova na kirilica :)

te se radvam na vsiakakvi konstruktivni predlojenia!!!
chao!

P.S. sajaliavam, che ne moga da priloja tochni saobstenia v momenta, no
vaprosnia linux mi e u doma.