Re: lug-bg: Spell checker za Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Spell checker za Linux
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Mon, 12 Mar 2001 21:51:30 +0200

Na men sashto mi e uzhasno interesna imenno programata PRESTO.
Tia e za DOS i bi bilo ne tolkova trudno da bade debagnata i da se
otkrie neinia spisak s dumi.
Zapoznati hora sa mi kazvali, che ili presto izpolzva vatreshno
kodirane, ili vmesto dumite se pazi tiahnata hash stoinost.
Mislia che niama da imame iuridicheski problemi s hakvaneto na
programata ( v smisal tehnichesko izpalnenie, a ne zolumadhiiska
istoria).
Ako niakoi ima idei ili informacia - neka da pishe.

Ako mozhe Bozhan da ni izvestiava ot vreme na vreme za napredaka si?
Prosto se e zael s izkliuchitelno trudoemka i neblagodarna zadacha, i
shte e dobre pone ot vreme na vreme da chuva okurazhavashti (hehe) dumi.
Ne sam siguern dali nachina s lingvista na reshavane na problema ne e
prekaleno dalag.
Shte proveria za iuridicheski savet dali shte mozhe da izmaknem
eventualno spisaka na dumi ot Windows
programi. Dori tova da e taka, tezi programi shte triabva da se
debagvat, i ne znam koi shte se nagarbi s tova.
al_shopov