Re: lug-bg: Kirilica w lista ?

  • Subject: Re: lug-bg: Kirilica w lista ?
  • From: ivo@xxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Tue, 13 Mar 2001 11:48:13 GMT

Ami v ISO-8859-5 mi e º¸À¸»¸Æ°Â° , zashtoto StarOffice 5.2 moje da chete
vsiakakvi kirilici (koi8, windows-1251 i t.n) obache po nikakuv nachin ne
shte da pishe v druga kodirovka shtom stava vupros za kirilica. Daje
kogato pisha niakakvi HTML fileta, posle gi minavam s recode.

> ------Transcript of session follows -------
> SNaydenov@xxxxxx
> 500 Host server does not support 8bitmime
> towa se wrusta ot postmaster@xxxxxxxxxx na lista (Nondeliverable mail).

Ami da ei go na: TELNET PAN.NSI.BG 25 mi dava slednoto:

MS Exchange 5.5 220-pan.nsi.bg Microsoft SMTP MAIL ready at Tue, 13 Mar
2001 13:31:12 +0200 Version: 5.5.1775.675.6
220 ESMTP spoken here

Za kakvo govorim: MS Exchange 5.5 - NE RAZBIRA OT 8 bitov HEDAR - sushtia
problem go imam i az zashtoto kakto znaete az rabotia v ITCE , koiato
firma e MS Parter i t.n. I az sum purvata "ptichka" tuka s LINUX i vse
oshte ne moga da gi ubedia da slojim neshto po-chitavo, vupreki che
vsichki sa suglasni s mene, ama problema e che MS Exchange e tiasno
svurzan s MS Outlook i poddurja razni "blaginki" kato formi i kup drugi
"prostotii" s koito sekretarkite i drugite kaki i developeri (shtoto na
nego sa 3 firmi) sa sviknali i ne mogat da se opraviat inache.
A da se upgradne do MS Echange 2000 -> vekoven trud svurzan s replikacii na
Active Directory i ....abe mamata si traka Microsoft i tva e - boza ot
vsiakude ( replikaciata na edna baza danni mejdu 2 PC-ta na 100MB Ethernet
e 2 chasa, i to suvsem prazna pochti)
A poznaite kolko vreme produljava sushtata replikacia  po 64K ISDN sus
server v Germany ??? Shte vi kaja - PAK 2 CHASA!! E i ako tova ne se
dulji na kalpav kod i prazni cikli do poburkvane - zdrave mu kaji.

> (imam i drugi takiwa problemi  sys mail-serveri, no ne gi citiram
> zastoto movete da padnete ot smqh)

Kaji gi , da se posmeem i nie! Shte se hvana zdravo za stola da ne padam
;-)))

> Azbukata, koqto napisa Alexander Shopov q poluchih ok

I az !

> Pismoto na Ivailo Toshew pyk e na ISO -8859-5.

Veche pisah zashto .

> Taka che ako predlovish reshenie na wsichki problemi ot tozi sort, az
> podkrepqm ideqta da se pishe na kirilica.
> Ako grupata prieme kato standart naprimer KOI8, moga da pisha na KOI8,

Samo ne i KOI8 ! Windows-2151 e OK!