Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem

  • Subject: Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Sat, 17 Mar 2001 11:28:47 +0200

mislia, che tuk pravite malki greshki...
maj  niama KDE 2.1.1 (2.1 e poslednata).
a na KDE 2.1 kppp-to si mu raboti - OK
osven tova za PAP niama nuzda user da moje da gleda v /etc/ppp , az
polzvam vsichko tova kato prostosmarten user sas PAP i kppp
(KDE2.1, linux 2.4.1, pppd-2.4.0)

edna zabelejka ( kppp ne tragva, ako ppp-to na kernela ne e kato modul)
ne znam zzasto, no tova  si e taka oste ot KDE1.0 (moje bi i po-otrano,
no ne sam polzval po-stari)

Pozdravi i uspeh!