lug-bg: WvDial problem , ami gnome-ppp reshi problema , ama koi da se seti :)))

  • Subject: lug-bg: WvDial problem , ami gnome-ppp reshi problema , ama koi da se seti :)))
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 17 Mar 2001 17:36:10 +0200

Ehhhh da imashe koi da me svetne zna4i predi  4-5  dena ,  mu4ih se  kato
greshen dqvol .Ami to imalo i gnome-ppp ama koi da se seti ......... Kakto si
misleh problema mi ne e ot nastroikite na /etc/ppp/pap-secrets ,
/etc/ppp/options , kernel-2.4.2 , pppd-2.4.0 i tak dalie i tak dalie , prosto
wvdial ne mojah da go nakaram da raboti bez terminal i da ne 4aka prompt (
ISP-to sprq terminala predi 4-5 dena , ina4e predi wvdial raboteshe) , a za
kppp (ot nai-novoto proslovuto KDE 2.1.1 - CVS 2001030) ne sta i da si mislq i
s ppp na modules i bez modules vse taq .  Tova KDE vse pove4e mi zamqzva na
"onaq OS"  , kolkoto po-staro e KDE-to tolkova e po-stabilno  ( li4no mnenie
). Evala na GNU , evala na GNOME , evala na gnome-ppp ( e sega tova ne mi
pre4i da si polzvam gnome-ppp pod KDE-to de :)))
Taka 4e ako ima nqkoi na koito ISP-to my spre terminalniq authentification da
polzwa gnome-ppp :)))))))

Merci na vsi4ki za dogatkite , no mai trqbvashe da se zapo4ne s izbroqvane na
dialer-ite purvo :))))
NO nqma zna4ka , sega e peq surce