Re: lug-bg: Future Domain SCSI controler and LILO

  • Subject: Re: lug-bg: Future Domain SCSI controler and LILO
  • From: teodor@xxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Sun, 18 Mar 2001 13:19:28 +0100

Marian Popov wrote:

>  Zdraveite.
>
> Iskam pyrvo da utochnia hardware i togava shte vi kaja kakyv mi e
> problema.
> Znachi imam Future Domain SCSI controler s 4 diska na nego i edin CDR
> sichkoto SCSI. Otdelno imam edin 40MB hdd IDE, koito ne izpolzvam za
> nishto.
> Znachi instaliram Slackware 4.0
> Diska na koito shte go instaliram e 0 na controlera, swap diska e 1 i
> oshte 2 drugi diska prosto ei taka si sediat.
> Pri instalaciata se poluchi neshto takova.
> Disk 0 --> ext2 --> /dev/sda1
> Disk 1 --> swap --> /dev/sdb1
> [...]

znachi, wyzmozhno e LILO-to da ne mozhe da prihvane korektno geometriqta na
diskovete... kolkoto i stranno da zvuchi, tova si e fakt, izpital sym go na
gyrba si pokrai opitite mi da podkaram nqkolko RAID kontrolera (mylex'i i
i2o)...

pri tqh trqbwashe da si wzemesh edin special patch, koito da azpoznava
prihwashta wqrno geometriqta... patchva-a se source-to na LILO, kompilira se
(kato pyrvo chroot-vash na dqla, koito shte praish bootable)... i LILO-to ti
syzdava boot.b fail pri kompilaciqta... slagash nego i pochvash.. .:)))

makar, che tezi 1011010 mi nawqwat na edni drugi spomeni, kogato chovek
si pravi boot disketa s raw kernel image na neq i posle e zabrail da sync'ne s
rdev :)))   q pogledni dali pri teb ne e taka...

 "Trust noone"

              Teodor  Georgiev
              System Administrator
              Netplus OOD - Sofia