Re: lug-bg: Virge DX & XFree 4.0.2

  • Subject: Re: lug-bg: Virge DX & XFree 4.0.2
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Mon, 19 Mar 2001 12:12:52 +0200

>  sega sym sys starija config, no rezultatyt e leko kazano nulev :(
Znaci tocno taka triabwa da byde.
Deistwitelno do wersia 4 towa bese v XF86Config.
Ot 4 na nasam ne, tam ostana samo tipa na wideokartata i modulite i.t.n.
Onia starite dylgi linii sys suma cisla deto ti krystoswat pogleda
wece gi niama.
abe sicko drugo samo ne i towa deto ti triabwa.
 > probvah da mu digna chestotata na monitora ot 75Hz nagore, no kato
> zabeliazah, che i na 75 se dyni i se otchajah
> pls pomognete
Znaci po docimentacia cestotite toi gi detektwa pri seko trygwane
Ne zawisimo ot towa wse pak sa zapazeni promenliwite
HorizSync i VertRefresh, koito pri teb sa weroiatno zadadeni kato interwali
Opitai de gi zadades kato spisyk ot stoinosti razdeleni s zapetaia,
Drugo keto weroiatno te obyrkwa e ce ako si instalira nai napred 3.xx posle
4.1
posle 4.2 to nezwisimo ce si sledwal tocno instalacionnata pocedura ostawat
man i readme ot predisnite i poradi golemite izmenenia suama nesta ne sa
systite
a na poweceto mesta ne se kazawa towa e za ver edi koia si.
Taka ce ti estestweno stom upgradvas imas doc*.tgz tam i tht i html ta
po dobre hodi i gi ceti direktno primerno s mc ce inace ne se znae w koi
moment
ste te podhlyzne.
Zadylzitelno polzwai samo ot Xman.tgz /man/man5/XF86Config.5x
toi e deistwitelno za 4.0.2.
A drugo nhe se doweriawai na tablicata s cestotite deto ia pise w knizkata
s monitora do sega suama skypi markowi monitori sa mi minali prez rycete
edin ne si otgowaria na knizkata. Kym 3.xx wyrwese edin txt fail
s namereni werni cestoti na suma monitori ama formata wytre e kato za 3
no pyk ste znaes ako twoia monitor e w spisyka koi sa mu wernite cestoti
ustanoweni i prakticeski prowereni ot grupata potrebiteli na Linux koiato go
potdyrza. Monitors bese ili nesto podobno i e textowi.
Syzaliawam ce triabwa da trygwam ako ne uspees da go nameris
pisi da prerowa za nego. I nali cestotite sa werni wytre ama
towa deto go pise e wyw format kato za 3.xx.

Pozdravi Kristo