Re: lug-bg: std baner i oste za lista

  • Subject: Re: lug-bg: std baner i oste za lista
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Wed, 21 Mar 2001 10:14:34 +0200

Dobre,
i kak majordomoto da slovi foothera na pismo, koeto e "multipart".
Za men "multipart" oznachawa chast ot pismo. Kogato se poluchat wsichki chasti,
ot tqh se sglobqwa cqloto pismo.
Ako towa koeto si pratil e cqloto pismo, togawa zasto wyw headera pishe che e
multipart??? i ot kyde majordomoto ili nqkoj drug ste razbere che towa e cqloto
pismo.

Mnogo pyti weche slusham che majordomoto bil smotan ili si prawel kakwoto si
iskal.
Move da ne e "The Best" mail list, no ne trqbwa za wsqka greshka da obwinqwate
nego.

Normalno li e spored teb (George) ot 350 adresa zapisani wyw lista, da poluchawam
nad 100 syobsteniq na den za neuspeshno dostawena posta? (taka beshe lista,
kogato zapochnah da se zanimawam sys nego).

Ako ot 1700 reda log imam slednite redowe:
?iso-8859-1?##ime=?55familiq=?##=<email@xxxxxxxxx>?##
(i oste drugi majmuni wyw tqh)  powtoreni 10 pyti ot edin i sychti adres w
produlvenie na 2 godini,
dali prichinata e wyw Majordomo?

Ako edin gospodin se e opital 153 pyti da otpishe drug adres i ne e uspql,
dali prichinata e wyw Majordomo?

Ako edin mail server ne se resol-va,
dali prichinata e wyw Majordomo?

Ako edin mail server ne poddyrja 8 bit MIME,
dali prichinata e wyw Majordomo?

Ako edin mail server mi kazwa che ne move da dostwi pismo na xxx@xxxxxx, a wyw
spisyka nqmam takyw adres, pak sigurno e winowen majordomo, zatoto e reshil sam
da izprati pismo na tozi chowek, makar che go nqma wyw spisyka.

Ako na edin server usera XXXX weche nama postenska kutiq, pak li e winowen
Majordomo?

Ako edin chowek se e zapisal sys 8 adresa, i si chete postata samo ot ediniq, a
drugite weche sa zakriti ili sys prepylneni kutii, dali e winowen Majordomo?

George Danchev wrote:

> Pitam poneje edno vreme me beshe  slojil v "onq spisuk " na mom4etata s
> Content type poleta , pri koito ti ne polu4avash potvurjdeniq 4e  pismata sa
> naistina izprateni ..... :))))))

Az ne slagam nikogo wyw nikakyw spisyk. Wseki se slaga sam.
Ne sym tuka za da wi razdelqm na takiwa ili onakiwa, a se opitwam da naprawq
linux-bulgaria.org po-dobyr.
Otpisal sym mnogo adresi ot lista, koito prechat na drugite da si poluchawat
postata burzo. NIKOGO NE SYM OTPISAL po nqkakwa druga prichina i nqmam namerenie
da go prawq, nito da moderiram lista.

Wseki pishe kakwoto si iska, na kakwato si azbuka iska,sys kakwato si kodirowka
iska, sys kakywto si "Content Type" iska i pr.
No i wseki si otgowarq SAM za towa, koeto e napisal i izpratil.

Izwinete me za dylgoto pismo, no iskah da ste pone otchasti naqsno sys rabotata
na lista.

Spas Pavlov

PS. Molq ne mi otgowarqjte na ritorichnite wyprosi, zastoto ne iskam da
predizwikwam nowa bezpolezna diskusiq.