Re: lug-bg: internet prez LPT

  • Subject: Re: lug-bg: internet prez LPT
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Thu, 22 Mar 2001 16:21:33 +0200 (EET)

On Thu, 22 Mar 2001, Ivaylo Toshev wrote:

> Àêî å Âèí98 ìàé íÿìà äà ñòàíå íî ìîæåø äà ïðîáâàø äà ãî èçëúæåø ÷å èìà ìîäåì
> íà COM1 ïîðòà è äà ñúçäàäåø Dial-UP connection â êîÿòî äà íàáèðàø "ïðàçåí "
> íîìåð.
>
> Íå òè ðàçáèðàì âúïðîñà çà ìàñêèðàíåòî ?

Ami poneje imam tochno opredelen broi IP-ta i ne moga da polzvam drugi t.e
vsichki IP-ta, koito imam se izpolzvat i niamam nito edno izlishno.
Poradi tazi prichina te pitam dali moje da izpolzvam falshivo IP za
vytreshna mreja ot roda na 192.68.0. 90.0.0. ili 10.0.0. kato dam na
clienta 10.0.0.2 naprimer a na servera 10.0.0.1

Mai niama da me razberesh. Imam 2 mrejovi karti ednata ot koito e s real
adres a drugata s maskiran. Interneta mi idva po pyrvata eth. Vtorata ia
slojih za da moga da maskiram vytreshna mreja. Seha iskam da dam na
clienta falshiv adres ot vytreshnata mreja koiato e maskirana zad vtorata
eth .

Oh mnogo slojno stava ne znam kak da go obiasnia.

Ako ne mojehs da me razberesh ostavi shte pravia probi do pobyrkvane :)

mano

== Pazardjik.com System Administrator ==
== GSM: +359 88 975753                ==
== e-mail: mano@xxxxxxxxxxxxx         ==