Re: lug-bg: Mozilla Compilation

  • Subject: Re: lug-bg: Mozilla Compilation
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 22 Mar 2001 18:40:07 +0200

Nqmam predstava kakvo si drup-nal , no mi se struva 4e e malko mnojko  153 MB
source :)))

Ami ako si s Debian : apt-get install mozilla   :)))
Ima go i na .tgz  i .rpm:
http://www.mozilla.org/releases/
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla0.8/
Ot tuk si haresai edno  za Linux :))

OBA4E EDNO UTO4NENIE ,  ako drupnesh FULL Installer, togava ,  tursi slednoto
pak na sustoto mqsto :

Users of installer builds on Win32 and x86 Linux can install the Java Run
Time Environment (JRE) v1.3 Plug-in to add Java support to Mozilla. On
Macintosh, Mozilla uses the JRE already installed on your system.

Ako iskash da ti poddurja i Java Applets , drupni si i  tova deto e na
x86 Linux   link-a .  Nqkoi pitashe zasto my umirala Mozilla-ta na Java
applets  i dali se nujdae ot JRE : Da, za x86 arch-a  se nujdae  ot
JREv1.3:((((( , a az jiveeh s zablujdenieto  4e ne se nujdae  ot takova
jivotno  , kakto e za  MAC   naprimer . tozi plug-in se kazwa  jre.xpi.
Pri men susto ima problem s Java Apllets , i tova e pri4inata :)))
Sloji si susto taka i plug-in-a  linux_flash i ste play-vash i Flash 5 :))
Uspeh !!!