lug-bg: spisanie Linux ?!?

  • Subject: lug-bg: spisanie Linux ?!?
  • From: beezdi@xxxxxxxxxxxx (beezdi)
  • Date: Mon, 26 Mar 2001 01:23:12 -0600 (CST)

Hi,

Da se izcepia pak i az - otdavna ne sam postval i
mislia, che dostatychno gluposti sam prochel tuk, za da si pozvolia i
az da napisha edna:

Neznam naistina za edno i systo spisanie li govorim ...

1. Ima ogromna nuzda ot takova spisanie v bg.
2. Tova, koeto izliza v momenta nemoze da se nareche spisanie a apokrif :)
3. Chel/razglezdal sam podobni ( sp. "Linux - Japan" ) i nasheto niama
nisto obsto  s nego - da se vdigne cenata ot 1.50 lv na 5.00 lv, no da se
povishi kachestvoto, sklonen sam da davam poveche pari za po-dobro i
po-sydyrzatelno spisanie.
4. Stiga sme hvalili linux po spisaniata - napishete nesto po-konkretno
ot hvalba - napishete reshenieto na konkreten problem.
5. Spisanieto da ima razdel za novaci, za advanced useri, za developeri,
security razdel, hardware razdel, novini, predstaviane na nesto.

Taka vizdam az edno mechtano Linux spisanie - ako triabva da izliza na
2 meseca, no da e sydyrzatelno i da ne te kara da si mislish struva li
si 1.50 , a da te kara da bryknesh i za 10 lv v dzoba, ako se nalaga.

I vse pak vsiako nachalo e trudno - pozelavam uspeh na grupata, koiato
go izdava i pozelanie da me nakarat da im davam po 10 lv. vseki mesec.

S ogromno uvazenie !
S pozelanie za bydeshti uspehi !

Dimitar Pavlov
(beezdi)