Re: lug-bg: Portslave

  • Subject: Re: lug-bg: Portslave
  • From: zimage@xxxxxxxxx (Theodor Milkov)
  • Date: Tue, 27 Mar 2001 14:25:39 +0300

On Tue, Mar 27, 2001 at 02:02:43PM -0800, Hristo Nazarov wrote:
<cut>
> # Uncomment the next 2 lines to include support for Microsoft's
> # MS-CHAP authentication protocol.
> #CHAPMS=y
>

> Da si go podkarwal/testwal s MS-CHAP ???
> Do sega ne sam popadal na niakoj kojto go e preboril towa...s MS-CHAP.

Àìè ÷åñòíî êàçàíî íå, íî íå ñúì ñå è îïèòâàë. Çà ìîèòå öåëè PAP å íàïúëíî
äîñòàòú÷åí. Îò ãëåäíà òî÷êà íà ñèãóðíîñòòà - íå âÿðâàì íÿêîè äà ñå çàêà÷è ñ
õàðäóåðåí ñíèôúð êúì òåëåôîííàòà ëèíèÿ íà ìîè êëèåíò, äà äåìîäóëèðà ñèãíàëà íà
ìîäåìèòå, äà íàïðàâè äèñåêöèÿ íà PPP/PAP ïàêåòèòå è äà îòêðàäíå ïàðîëàòà ;-)
Âèæ ïðè PPPoE ñëó÷àÿò å äðóã, íî ñåãà íå ãîâîðèì çà òîâà. Ïðîáëåìúò ñ CHAP ìàé
ñå ñúñòîé â òîâà, ÷å è äâåòå ñòðàíè òðÿáâà äà èìàò ïàðîëàòà â ÷èñò òåêñòîâ âèä,
ò.å. òîâà íå áè ðàáîòèëî ñ Auth-Type = System.

> [...]
> # and that the kernel driver support PPP packet filtering, which it
> # doesn't yet.
> #FILTER=y
> Taj kato az si polzwam sega portslave (s kernel 2.2.16 i ppp2.3.8 ako ne se
> laza).I wsichko si warwi OK! Sashto taka si polzwam i filtrite
> Frame-Filter-ID...s IPchains (seshtash se za kakwo goworia?)..Mnogo Sam
> Shtasliw che mozesh da si prawish wsichko deto ti triabwa...Obache #FILTER=y
> towa ima li neshto obshto s Filtrite.....
> T.e. Triabwa li da mu mahna komentara che da mi rabotiat filtrite deto sam

Íå, íå å íåîáõîäèìî. Äîñåãàøíèòå ôèëòðè ùå ïðîäúëæàò äà ñè ðàáîòÿò è áåç
ãîðíàòà îïöèÿ.

--
        =- --rw------- =--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=
          Theodor Milkov           Administrator IP Networks

-- --> Translated message begin  <-- --

> [...]
>

> Da si go podkarwal/testwal s MS-CHAP ???
> Do sega ne sam popadal na niakoj kojto go e preboril towa...s MS-CHAP.

Ami chestno kazano ne, no ne sum se i opitval. Za moite celi PAP e napulno
dostatuchen. Ot gledna tochka na sigurnostta - ne viarvam niakoi da se zakachi s
hardueren snifur kum telefonnata liniia na moi klient, da demodulira signala na
modemite, da napravi disekciia na PPP/PAP paketite i da otkradne parolata ;-)
Vij pri PPPoE sluchaiat e drug, no sega ne govorim za tova. Problemut s CHAP mai
se sustoi v tova, che i dvete strani triabva da imat parolata v chist tekstov vid,
t.e. tova ne bi rabotilo s Auth-Type = System.

> [...]
> towa ima li neshto obshto s Filtrite.....
> T.e. Triabwa li da mu mahna komentara che da mi rabotiat filtrite deto sam

Ne, ne e neobhodimo. Dosegashnite filtri shte produljat da si rabotiat i bez
gornata opciia.

--
[...]

-- --> End of translated message <-- --

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>