Re: lug-bg: Apache+pl

  • Subject: Re: lug-bg: Apache+pl
  • From: hristo@xxxxxxxxxxxx (Hristo Nazarov)
  • Date: Wed, 28 Mar 2001 13:36:04 -0800

Specialno mi triabwa da moga da disconectwam useri ot daleche.(kill -HUP pid
na pppd) .Kato kazwam 'daleche' stawa duma za edno NT (i towa da stawa prez
ASP)..Kofti ama niamam drug nachin...... A ne iskam da si slagam telnetd
(ima mnogo componenti  za telnet prez ASP )
edinstweno si imam ssh kato remoute dostap...
1. Prez ASP (Active Server PAge)..Moga da getwam Razni url Zatowa mi Dojde
Ideiata s Apacheto..
2. Sega si namerih ssh clent za windows/dos cojto mozel da runwa ot bat
fileta..i shte se probwam s nego toj shte mi reshi problema...
Ta zatowa stawa duma...
Ochakwam drugi idei ....
Mersi na wsichki