Re: lug-bg: Evala na Germany Administration

  • Subject: Re: lug-bg: Evala na Germany Administration
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Thu, 29 Mar 2001 02:24:39 +0300

Ami kakto niakoi kaza "komisionnata" e pr4inata.
A v ostanalta 4ast na evropa hi4 ne se gleda s dobro-oko
na Mr.10% :))  . I nikoi ne riskuva da pribere 20 000 DM pri
uslovie 4e mese4nata mu zaplata e 5000 i ima opasnost da
se razdeli s politi4eskata si kariera , da plati ogromna globa
i da poleji niakolko meseca v zatvora- ili pone da go osydiat uslovno.
Dokato nashte "kyrserdary" hi4 ne im puka shtto ne se znae dali
sled niakoi drug mesec niama da imat vazmojnost za "komisionna".
4e moje i dori i bez da sa vzimali da pak gi osydiat. ;)

Free mail from www.dir.bg!