Re: lug-bg: modules.dep?

  • Subject: Re: lug-bg: modules.dep?
  • From: rado@xxxxxxxxx (Radoslav Rangelov)
  • Date: Thu, 29 Mar 2001 08:19:48 +0300

Zdrasti!

Znachi kakto kazaha predi men shte trjabva da si update-nesh pppd-to na
2.4.0 ili po-novo. Za modulite ne mislja che e problem i vapros na nastrojka
na kernela pri kompilacija. Mislja che e vapros na versija na Linux
distribucijata kojato polzvash. Imah sashtija problem sas po-staroto SuSE
Linux 7.0. No sega veche sym sys SuSE Linux 7.1 koeto varvi standartno sas
kerneli 2.2.18 i 2.4.0 (i sas novoto pppd 2.4.0). Javno pri instalacijata
pri izbor na edin ot dvata kernela, Linux-a se konfigurira po-razlichen
nachin i ottam idva razlichnoto povedenie pri modules.dep. Inache
kompilacijata sym si ja pravil po edin i sysht nachin: make menuconfig; make
dep; make install; make modules; make modules_install (po jelanie moje i
make clean) i gotovo.

Rado