Re: lug-bg: Apache+pl

  • Subject: Re: lug-bg: Apache+pl
  • From: hristo@xxxxxxxxxxxx (Hristo Nazarov)
  • Date: Thu, 29 Mar 2001 09:36:54 -0800

Towa e postanowkata.
Ama az si reshih problema. Ako niakoj se interesuva ot podobna
izgazica..moga da ia postna za download

> PortSlave kade varvi? -->> Na RHL 7.0
> Apache kyde varvi? -->> Na RHL 7.0
> Koi generira tia URL deto get-vash prez ASP.-->>samoto ASP-da sei gowori s
RHL 7.0 (Apcheto) .
> Apache-to na NT-to li varvi ili na Linux-a -->> Na RHL 7.0

> Kade v cialata istoria e miastoto na telnetd i zashto vaobshte ti e -->>
pre asp moga da se logwam po telnet..kato root i da si prawia kakwoto si
iskam
> telnet?
> Prinuditelno shte disconnect-vash user-i ili shte disconnect-vash
 zavisnali modemi? ( pppd ima opcia "idle" )->> Ne prosto da si diskonektwam
mojte si useri pri nuzda....