Re: lug-bg: Mandrake 8.0beta2

  • Subject: Re: lug-bg: Mandrake 8.0beta2
  • From: boby_a_@xxxxxx (boby_a_)
  • Date: Thu, 29 Mar 2001 21:15:07 +0300

Svetoslav Nikolov wrote:

> Zdravei,
>
> Izviniavai za malko tapia vapros, koito shte pitam,
> no tova mi e purvi put v koito svaliam "ISO image".
> Az svalih dvata "8.0-Taktopel-beta2-CD1" i CD2.
> Te sa ot 15ti mart. Dokolkoto znam sa s KDE 2.1
> i XFree 4.02.
>
> Tam vijdam che ima edna kamara "iso" images.
> Koi tochno triabva da svalia ot tiah
> Naprimer ima
> mandrakereq-i586-20010316.iso ot 16-ti Mart - 652 MB
> cookfire-1.0beta4-i586.iso - 265 MB
>
> Niama problem da gi izteglia - vaprosat e koi da izpolzvam.
> [...]

Mnogo neshta se promeniha ot togawa. Vseki den smenqt po stotina rpm-a
Az gi teglia v nasipno sastojanie i chakam okonschatelnata versia. Vig kakvi
ima v cooker-a no tozi kojto e v sunsite.uio.no. Adresa mu e
sunsite.uio.no/pub/unix/Linux/Mandrake-devel/cooker/Mandrake
Sigurno do sedmica dwe shte izleze.
Probwam za da vidia dali kirilicata mi niakade shte se izdani.
Boby