Re: lug-bg: Problem s Instalacia na Kylix

  • Subject: Re: lug-bg: Problem s Instalacia na Kylix
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Tue, 03 Apr 2001 02:17:13 +0300

Ami pishi na support@xxxxxxxxxxx
i iskai da ti pratiat source-a na taia bozica
ta da si ia build-nesh za glibc, koeto polzvash.
Maitap.
No samo sled niakolko meseca kogato po4ti vsi4ki
distribucii shte se razprostraniavat s glibc-3 i gcc3
i t.n. shte triabva da instalirash edin kup
compatibility libs.
Ta ot golemite obeshtania na Borland nishto ne ostana.
Obeshtavaha OpenSource
Obeshtavaha da polzvat ili QT ili GTK kato osnova na
implementaciata na widget-bibliotekata si.
Obeshtavaha da ima poddryjka kakto za Object Pascal
taka i za osnovia za *NIX ezik za OOP- C++.

I kakvo polu4avash v kraina smetka.
Porednata zatvorena sistema, koito ne se syobraziava
ni s locale, ni sys session menagement na default window manager. Otgore
na vsi4koto triabva da si instalirash
to4no opredelena distribucia , s to4no opredelna C biblioteka.

Uspeh na Delphi programistite pod Linux.
Nikoi "seriozen" Linux developer niama da pogledne "seriozno"
na porednia opit na Borland da vyzstanoviat ravnovesieto
vyv s4etovodnia si balanc.

PS: Vmesto da preosmisliat architekturata na VCL shtiaha
da spe4eliat mnogo pove4e ako biaha samo implementnali
syshtia VCL vmesto vyrhu USER32.dll, GDI32.dll , vyrhu
libQT.

PS2: Delphi programistite da ne mi se syrdiat.Niamam nishto
protiv tiah, nito sreshtu Object Pascal. Smiatam i 4e na
tiah bi im bilo mnogo po-lesno da zapo4nat da portvat
za Linux - Programite si, ako Borland biaha izpylnili
obeshtaniata si , i oshte pove4e ako si se pridyrjaha kym
ideiata fa implemetirat staria VCL po novna4in.
( Osven vsi4ko ostanalo , CLX niama da e i portable- shte
si varvi samo na intel-linux, intel-onaia-OS )

Free mail from www.dir.bg!