Re: lug-bg: Symbol table

  • Subject: Re: lug-bg: Symbol table
  • From: r1pp3r@xxxxxxx (George Markov)
  • Date: Tue, 3 Apr 2001 20:32:48 +0200 (MEST)

Zdrawejte,
4udeh se poslednite dni kakwo tolkowa wi zasqga toq System.map, osobenno ako
ne wi suzdawa problemi. Az ot izwesno wreme administriram mrejata w edno
u4ilishte w De. Mrejata se sustoj ot 120 SuSE-ta i 48 Win98. Ta predi 2 dni
mi
se naloji da razbera za poblemite swurzani s System.map. Nqmah wreme dosega
da
pisha, no dnes we4e sum po- swoboden i reshih da wi spodelq s kakwo se
sbluskah. Moje da e na pomosht na nqkoj da izqsni na wsi4ki ni kakwo po
dqwolite e twa w System.map.
Ta sled kato kompilirah now kernel, pri bootwaneto mi se poqwi slednata
greshka: "System.map does not match actual kernel". Towa malko predi login
prompt-a. W posledstwie se okaza, 4e towa suobshtenie se poqwqwa kogato
System.map ne se namira w (/) root ili /boot direktoriqta ili kogato
versiqta na
System.map ne suwpada s tazi na kernel-a. Ne mi beshe mnogo qsno kak da se
preborq s toq problem, a trqbwashe da go naprawq do ponedelnik(towa se slu4i
subota) poneje tupite german4eta kato widqt nqkwa takawa glupawa greshka
wednaga ti4at pri Pool Menadjera, a toj kolkoto razbira ot Linux mojeshe i
da
reshi, 4e sum wzriwil kompjutrite :))
Ta sled kato popro4etoh towa onowa razbrah, 4e sled wsqka kompilaciq na now
kernel edin takuw file System.map se poqwqwa w /usr/src/linux. Ta toq file
dokolkoto razbrah suurja informaciq koqto se izpolzwa pri zarejdaneto na
nqkoj
moduli. Ami ottuk natatuk reshenieto beshe prosto. /usr/src/linux/System.map
/. Towa oba4e ne reshi problema. Okaza se 4e pri SuSE System.map trqbwa da
se
namira w /boot. Ne 4e ne e newuzmojno da e w /, no togawa trqbwa klogd da se
izpolzwa s opciq -k. Dano wsi4koto mi pisane pomogne nqkomu. Pojelawam wi
uspeh.

--
Linux, the choice          | "Wrong," said Renner.  "The tactful way,"
of a GNU generation   -o)  | Rod said quietly, "the polite way to

http://www.gmx.net