Re: lug-bg: ICQ

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Wed, 4 Apr 2001 05:23:54 -0700

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
ICQ-to polzva kakto UDP, taka i TCP. Daj na www.google.com 'icq
protocol'. Naskoro hodih da go cheta i glavata me zabolq... Po edin
nachin se komunikira sys server-a, po drug nachin s ostanalite
client-i. Puska se pyrvo UDP packet, posle eventualno se ustanovqva
TCP connection.

Server-ite sa dosta poveche ot edin. Licq-to mi dazhe ima buton 'Next
Server. Makar da pishe, che osnovniqt mi server e icq.mirabilis.com,
eto kakvo dava ping:
$ ping icq.mirabilis.com
PING 1.fes.mirabilis.com (205.188.153.101): 56 octets data
Syshtiqt adres dava i ping do fes-d005.icq.aol.com

tcpdump obache pokazva drug server, a ping-a do nego - drug adres:
$ ping fes-d002.icq.aol.com
PING fes-d002.icq.aol.com (205.188.153.98): 56 octets data

Izglezhdat da sa v edna mrezha, ama i tova ne mozhe da se prieme za
dadenost.

Vsyshtnost ping-yt i do dvata adresa ne se vryshta. Prosto taka
naj-byrzo im resolv-am adresite.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/