Re: lug-bg: Eto tova e "Open Source"

  • Subject: Re: lug-bg: Eto tova e "Open Source"
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Fri, 6 Apr 2001 04:19:17 -0700 (PDT)

--- Julian Stoev <stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Ùå ñè ñïå÷åëÿò ñòðàøíè âðàãîâå â ëèöåòî íà
> êîìïàíèèòå çà êíèãè. Ïðîñòî
> íå ìè ñå ìèñëè êàêâà âîéíà ñå çàäàâà...

Losho niama !

I Free Source e problem za software companies,
ama kvo da praviat, oslushvat se i marmoriat.

Osven tova ne sam mnogo naiasno dali v tozi
proekt na MIT ne sa vklu4eni i niakoi po-poznati
nam igra4i kato M$ naprimer (te imat niakoi
obshti proekti s MIT).

Kompaniite za knigi niama da sa na goliama
zaguba, shtoto horata biha si kupuvali
knigi sapatstvashti OpenCourses.

Izobshto na men ideiata za bezplatni WEB
universiteti mi izglejda mnogo estestvena i
savsem v duha na savremennata nauka (tia e
otvorena sistema, bazirana to4no na vazmojnostta
za proverka i kritika ot VSEKI !)

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg