Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4

  • Subject: Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4
  • From: root@xxxxxxxxxxxxxxxx (Hristo Genkov)
  • Date: Sat, 7 Apr 2001 08:05:25 +0300

Ami ne mislq, che e hardware - do predi nqma i mesec bqh na Slaxk 7.0 i vsichko
si vyrveshe idealno...E, ne vsichko no ostanaloto si beshe lichnata mi
nekadyrnost:) Mashinata 1 pyt ne mi zabi - ASUS CUBX-E sys Celeron na 600 i 128
PC 133 SDRAM. Postoqnno e otvorena i ventilatorite i sa pod strog kontrol:)