Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4

  • Subject: Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Sun, 8 Apr 2001 13:53:05 -0700 (PDT)

predi vrem i az tormozih grupata s neshto podobno:
imah server s 32MB-SDRAM i kogato mu dobavesh oshte 32
SDRAM i toi umirashe. prekompiliral sam kerneli ,
izhvarlih vsi4ko ot kutiata i go ostavih samo s
videokarta , ne i ne pak zabivashe .tova ,koeto me
karashe da ne mislia za harduerna pri4ina beshe ,4e
pusnat pod dos ili windows komputera si raboteshe
prekrasno. biaha neimoverni muki s tazi mashina
,koiato se iaviavashe i edin ot osnovnite mi
serveri.Razvruzkata:
izhvurlish dunoto+procesora i slojih drugo .zaka4aih
si staria disk s jelanata mi pamet i vsi4ko si tragna
po med i maslo.
tova e : pod windows ba4kashe - pod linux ne iska.

de da znam , no shto ne probwash da porazvartish malko
hardwareto si ? vapreki 4e sa firmenni neshtata ,koi
znae v koi garaj gi praviat :-)

georgi