Re: lug-bg: dial-up problem

  • Subject: Re: lug-bg: dial-up problem
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Mon, 9 Apr 2001 13:42:28 -0700 (PDT)

mnogo sa neshtata ,koito mogat da se napraviat , malko
sa postignatite rezultati :-)

probwai da smaknesh intervala na podavane na "AT"AT
OK" kam modemite ot 60 min (po default za portslave)
na 4-5 min.Efekta shte e okolo 5% :-) . posle mnogo
goliamo zna4enie ima kakvi sa modemite .naprimer moi
priateli v drugi gradove na tehnite telefonni centrali
uspiavat s edni modemi , a az sas sashtite pri men
postigam nai-loshi rezultati i obratno.nai dobrite
rezultati sam postigal s modemi AT&T - 140$ ;USRbotics
- 120$ , no tova ne e po djoba na vseki.ot po evtinite
- Rockwell - sivi,C-Net ot starite golemite,Request
(priateli se oplakvat , no az sam dovolen)i nakraia
Acorp 56000 - malkite Acorpi sa po-smotani, no za
naeta linia 33.6 niama po-dobro neshto ot Acorp 56000
- jelezni sa meseci nared ne sa mi dropvali.govoria
kato cena/ka4estvo , 4e niama po-dobro ... ina4e :-)

az si pravih i script , koito gi pingva nared i ako ne
se varne ping za 10 sek ubivam konekciata , no
rezultatnostta e sashto 5%
skapite modemi za koito govoria sa za shumni linii -
no sa skapi.mogat da rabotiat ot 0 do 8 dB, ot
izbroenite gore samo Rockwell -sivi 0 - 5 dB i Request
- 0 - 3 dB tuk rezultatnostta e nai -visoka 15-20%

mojesh da prenastroivash kakvoto si iskash po AT
komandite na modemite , no obshto rezultata e okolo
2-3% aide 5% , a razbira se kolkoto po-ve4e nesta
mojesh da zadavash s AT - tolkova po-skap e modema ...
i tolkova po-niama smisal da go rovish ;-)

zabravih da kaja ,4e ima zna4enie i stabilnostta na
zahranvaneto osobenno za modemite C-Net i
Rockwell-sivi.Vrazval sam gi na obshto zahranvane ot
komputer - ima efekt 2-3%

veroiatno ne sam ti koi znae kolko polezen s tova
pismo , no neka ne zabraviame , 4e istinskite neshta
sa savsem drugi, "edni golemi kutii s mnogo lampi4ki i
mnogo modemi varte :-)" i telefonite do tiah sa po
edin 4ift s 2MB modemi(kam 30 telefona mogat da se
pusnat) , a ne mnogoportova karta sas mnogo modemi,
koeto beshe na osnovno vaorajenie predi.

puskash naeti linii na vsi4ki s acorpi i neshtata
zaspivat :-)

georgi