Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001
  • From: admin@xxxxxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Wed, 11 Apr 2001 12:35:20 +0300 (EEST)

i az glasuvam za 12-13 May.
i az imam jelanie da se nablegne vurxu IP routing, opredeleno shte e
interesna tema. Programnite ezici sushto mi se struvat dobra tema,
zashtoto trqbva da se okorajavat razrabotchicite da pishat software
za linux. V tazi vruska, edin prochit ili komentar na katedralata i
pazara nqma da e izlishna. Osven tova, ako nqma jelaesht da govori za
dvb+squid moje da uchastvam i az kato lektor.

*         root of all evil        *
*      the last one on earth      *
* take a minute to think about it *
*    dobber@xxxxxxxxxxxxxxxxxx    *