Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001
  • From: admin@xxxxxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Wed, 11 Apr 2001 17:00:13 +0300 (EEST)

mnogo si prav za squid-a. prekaleno obshiren i mu se polaga poveche
vnimanie. no primerno dosta neshta sa ot bes znachenie shtom stava duma za
DVB.
imam oshte edno predlojenie za seminara. moje da se nablegne sushto i
vurxu grafichniq interface - X, KDE, GNOME i drugi. poslednite meseci
izkaraxa novi versii na produktite si sas dosta podobreniq. nqma da e zle
da se govori i za tqx. taka moje i da se preobshtqt dosta ot kolebaeshtite
se xora kum linux. Nikoga nqma da izcheznat xorata koito da pitat: "shto
za smotan linux imash, shtom nqmash X"

*         root of all evil        *
*      the last one on earth      *
* take a minute to think about it *