Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001- WebServ

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001- WebServ
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 14 Apr 2001 18:08:32 +0300

e scriptovete vurvqt bavno , drugo si e compiliranoto code nqma spor .
No nesto 4uwam 4e imalo nqkakuv Zend optimizer ( Apache+PHP+Zend), koito
deistwal nesto ot sorta kato "purvo compilirai i posle izprati "  ,
performance ska4ala s 40-90 %. E az samo tova ne sum zarejdal na moito
apache ( netcraft.com edva mi poznawa OS-a , a puk apacheto az sam ne moga da
si go poznaq - nashareno  s moduli otsekude  ). Kak moga da proverq kolko
reguest/sec obslujwa Apacha ? nekuf benchmark li ima , ili s realno
generirani zaqvki , ama togava kak da razbera kolko e obslujil naistina , a
im ne e dal 404 napromer ????