Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 15 Apr 2001 08:29:08 +0300

Davam primer :
1. Edno e da zeredish
 LoadModule cgi_module /usr/lib/apache/1.3/mod_cgi.so  ( da re4em )
i sled tova da pravish CGI s Perl script naprimer. Zna4i imash Apache-->Perl
Interpretera--> tvoq script .

2. Suvsem drugo e da si napishesh svoi   modul  , koito da se zarejda s
samoto Apache ,i  koito da pravi to4no kakvoto ti trqbwa na teb ( a ne da
obhvashta obshtiq slu4ai) , bez da vika kakvito i da e  interpreteri da
dvijat scriptove i t.n. Tova se pravi v mnogo redki slu4ai i ot mnogo malko
hora , az li4no ne bih se nagurbil s takava zada4a .
V slu4aq imash samo Apache , nqma interpretirane na scriptove koeto bavi ....

Nesto pove4e za uskorqwaneto rabotata na webserver-a ima ideq samiq kernel da
obslujva request-ite za stati4nite stranici, i ve4e ot tam natatuk Apache (
naprimer) da se zanimava s po-slojnite raboti .