Re: lug-bg: KDE Mirror

  • Subject: Re: lug-bg: KDE Mirror
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 17 Apr 2001 15:48:07 +0300

Btw nqkoi tuk izreva 4e nesto imal problemi s kirilizaciqta na KDE2.1.1
applications  s  Slack7.1  . Az susto sum po4itatel  i na Slack , oba4e
spored men o4arovanieto  na Slack e da go polzwash kakto go razprostranqwat
Volkerdi i companiq . E hubavo e da my slojish po-nov kernel , pppd i nqkoi i
drug po-nov demon , i nqkoe proxy ako ti trqbwa ( 4e nqma vklu4eno takova) no
kato cqlo az gledam da go zapazq  kolkoto se moje po-original - pone men taka
me kefi . Lipswa my oba4e dostatu4no guvkav Package manager kato APT ili RPM
( s rpm ne sum zapoznat ) , vupreki 4e ima nqkolko proekta za takuv  , daje
nqkoi ot grupata u4astwa v edin ot proektite dokolkoto znam (evala!). S
Debian e mnogo lesno i udobno da update-vash/upgrade-vash ( stiga da si
izberesh hubav mirror/mirrori) , i az imenno nego go polzwam za da vidq
"posledniq pisuk na modata " , taka da se kaje . Edva  smogvam s update-tite
, tiq mom4eta ot Debian Project ne si igraqt , vseki den slagat novi i novi
packages . Osven tova Debian  spored men e i "nai-4istata" distribuciq , t.e.
nqma go comercialniq podhod kakto e pri Red Hat naprimer . Toku sto 4etoh za
noviq RH7.1 , kvi sa tiq ceni , kvi sa tiq 4isla , kvi sa tiq pari ......
napravo me razo4arovat tiq mom4eta s tazi comersialnost  . Tova vuobste ne e
v duha na Linux ...... ama kakto i da e .....

Goreizkazanoto  e moe li4no mnenie !!! Ne  iskam da go natrapvam na nikoi da
go spodelq !!! :)))

On Tuesday 17 April 2001 14:22, you wrote:

> -
>=- Regards,                                            AngelFire Stanislav
> Lechev                    <firedust@xxxxxxx> PGP Key:
> http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc -

  • Относно: