Re: lug-bg: Pak za Blacklist na Porno Siatowe?

  • Subject: Re: lug-bg: Pak za Blacklist na Porno Siatowe?
  • From: hristo@xxxxxxxxxxxx (Hristo Nazarov)
  • Date: Thu, 5 Apr 2001 21:08:09 -0700

RE: lug-bg: Pak za Blacklist na Porno Siatowe?Ami znam che e to (websense) ama az se interesuwam ot bazata mu danni za taia rabota (da gi filtriram tia porno sitowe si polzwam Squid+sqidGuard). A na toia websense mu e cryptirana bazata danni. Waprosat mi besha za spisak s URL na porno saitowe, text only ili neshto podobno..