Re: lug-bg: win telnet + run script

  • Subject: Re: lug-bg: win telnet + run script
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Mon, 30 Apr 2001 15:31:51 -0300 (EEST)

 Shtom moje s CRT nachi sha moje i sys SecureCRT
A za plashtaniata ia vij tova:
http://astalavista8.box.sk/cgi-bin/robot?srch=crt&project=robot&gfx=robot

Ako pyk ne mojesh da izpolzvash tozi software kato nelegalen (makar che koi
li znae v BG kakvo e CRT ta chak da proveriava dali e legalna programata)
to togava vse shte se nameri niakoi koito da pritejava Credit Card i da mu
platish 20 USD za edna registraciika.

mano

> Ne e edin 8 sa
> Pomislih go "pod Novell taka im go prawa"
> no towa znaci otdelen potrbitel za seki script
> i to stawa systoto.
> Oswen towa 4 ot tiah digat scriptowe za wryzka po PPP
>s drugi masini i se iska set uid root a i ne samo towa
>ste se opleta nacelo w su failwe i prawa.
> A inace towa ce w nastroikite na telneta se wizda
> parolata na root ne mi e problem "te nema da se oprawat w
> menutata na telnet programa pyk i nema da znaiat za kakwo stawa duma"
> Ostanalite 4 ami se ste da spretna i oste mountwat Nowelskite mi
> [...]

Marian Popov
Linux system administrator
http://www.pazardjik.com/
e-mail: mano@xxxxxxxxxxxxx