RE: lug-bg: BG-FAQ?

  • Subject: RE: lug-bg: BG-FAQ?
  • From: yyovkov@xxxxxxxxx (Yovko Ilchev Yovkov)
  • Date: Mon, 30 Apr 2001 18:22:35 +0300

AMi taka i raka tyrsite vyprosi za FAQ -a - da vi zadam edina, a?
Znachi sys Slack 7.1 sym. Imam si edin kup fontove za kirilitsa i razni
versii na bglinux (nesto mai vidqh i za bglinux3, no ne sam go probval
oste). Ta nemoga i nemoga da si nakaram konzolata da chete i pishe na
kirilitsa, ne che mi e koi znae kolko neobhodimp, no sym go priel kato
predizvikatelstvo. Prochetoh faq-A KOITO BESHE IZPRATET. Sega imam malko
napredyk, pone se poqvqvat maimuni (tova stana sled kato napravih fileto
~/.inputrc). Igrah si symati vreme da si pravq kombinacii m/u mapove i
fontove, no v rezultataa prodalzhava da si vodi Slacka i to mnogo
ubeditelno.

Sega za X -a. Tam situaciata e malko po - tozova, no ne syvsem. Znachi:
QT2.3 Xfree4.0.3, kde 2.1.1. Tuka nemoga da go nakaram da pishe na nashenski
i to zastoto qvno ne pravq tochno kato horata. Ste pomolq nqkoi ako mozhe da
mi prati edin XF86config da razgledam, za da vidq kakvo tochno trqbva da se
napravi, za da se orientiram.

Razgledah KDE2.2 -- tam vsichko izglezhdamnogo obestavasto za kirilitsata.
Nadqvam se da mi pomognete da se vklyucha chas po - skoro w obstestvoto na
kirilizairanite bratq.

Blagodarq vi.