Re: lug-bg: win telnet + run script

  • Subject: Re: lug-bg: win telnet + run script
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Wed, 2 May 2001 14:24:27 +0300

> A ti za .bashrc da si 4uval :)
> tolkova po vaprosa za script-a na Linux-a
Imase takowa nesto ;-) ama warianta otdelen potrebitel za siaka zadaca
ne premahwa problema s prekaleno sloznia za nekoi potrebiteli
Login na Linuxa :-)
"slozno e otnositelno poniatie"

> Kolkoto za telnet-a.
> Ako si v 4as sys WSH ( Windows Scripting Host ) mojesh da namerish ( Daje mai
> sys standartnite primeri kym WSH imashe takyv - ama ne sym mnogo siguren )
> razli4ni VB script-4eta deto mojesh da gi polzvash da se connectnesh.
Oh poglednah go predi mesec
nesto se dyni pod 2000 pri wzimane na stringa ot otsresta
ako otgoworite idwat prekaleno bawno a pyk WInSock kontrolata e
abe nemam dumi.

Ideiata za obektno programirane nadhwyrlia
wyzmoznostite mi za preglystane na nowi moderni idei.
Edva go preglystam na VC++ zastoto se nalaga,
a VB mi e swryh silite da go izdyrza.
Towa e ot wyzrasta ako se cudis ot kyde e.
Star majmun trudno uci nowi nomera.
> Ako naistina celta ti e prosto kato se click-ne vyrhu ikona da se izpylni
> scrip-ta na linuza i krai. Tova bi triabvalo da ti svyrshi rabota.
Da samo towa
Pronlema se resi.
Pak blagodaria na wsicki.
Na Marian Petrow osobenno
>Shtom moje s CRT nachi sha moje i sys SecureCRT
>A za plashtaniata ia vij tova:
>http://astalavista8.box.sk/cgi-bin/robot?srch=crt&project=robot&gfx=robot

Dneska cela sutrin prawa ikonki i sortkytceta
Cukas wednyz s miskata i nema nuzda izobsto da mislis :-)

Pozdrawi Kristo