Re: lug-bg: ogranichawane na transfer

  • Subject: Re: lug-bg: ogranichawane na transfer
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Fri, 4 May 2001 15:09:53 +0300

Samo malka dobawka kym pismoto na Luben Karavelov ;-)
Syzaliawam za dopusnatite po dplu greski,
potdadoh se na kult kym licnostta na:
Alexy Kuznetov -Syawtor na iproute
kuznet@xxxxxxxxxxxxx
I syawtor na casta za rutirane na kernela
Kakto i na horata ot kernel.org
pisali podobni gluposti bez da mislat.
I si pozwolih da citiram bez da misla podobni nedostowerni
iztocnici ;-).

Opredeleno e glupawo otkydeto i da se pogledne.

Kristo

> Samo malka dobawka kym pismoto na Luben Karavelov
> Ne znam s koi kernel si ako si s 2.2.xx
> se iska i masinata da e dinamicen router
> da dignes routed

gluposti nema takova neshto. tova niama nishto obshto.

> Towa go iziskwa iproute2 od dekemvri 2000
> Viz drypni po nowata "horata rabotiat mnogo seriozno
> evala im" sigurno ima.
> A routed systo go upgreidwai "malyk e"

routed e BUGAV i nikoi ne go polzva. ne go preporuchvam na nikogo

> wersiata deto idwa sys Slackware 7.1 ima byg
> otstraniha go. Imam w predwid ce w kolekciata ti sigurno e dosta star.
> Mini na iadro 2.2.18 pone, ima raboti koito ste sa ti nuzni.
> w 2.2.19 ima seriozni dobawki tocno w QoS support
> ne znam dali iproute wece gi polzwa obace.
> Ako si na 2.2.18 ne upgradwai stoto
> sicko nuzno za routed go ima w 18
> w 19 niama znacimi dobawki pri rutiraneto spriamo 18
> Inace naprawo -> 2.2.19

izobshto nema takova neshto - routraneto si e edno i syshto
i e pisano ot al.kuznecov i si e takova ot 2.1 nasam. e mozhe
da e opravena niakoia i druga greshka - no ne i v 2.2.19

> Po wyprosa dali da mines na iadro 2.4.xx
> prez  dekemwri 2000 ne bese preporycitelno.
> Specialno za towa koeto goworim de ne po princip.
> No ot togawa nasam ? triabwa da pregledas.
> Ce da ne se nalozi da upgradwas do zasiniawane.
> Nai napred iproute dokumentaciata misla
> za da si optimiziras nuznite upgradi.

2.4 e veche dosta stabilno yadro