Re: lug-bg: sh scripts problem

  • Subject: Re: lug-bg: sh scripts problem
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Sun, 6 May 2001 17:14:18 +0300

Zdravejte, sajaliavam za tova neobmislenoto deto napisah!

Polojenieto e slednoto:

vseki moje da startira ./xxxxx SAMO ako e v subdir na negovata si home dir.
inache samo sas "sh scripta" minava.

t.e. root moje da izpalniava skript s ./scripta samo v darvoto na /root,
a user moje da startira ./scripta, samo ot /home/usera navatre.

V tova sum veche absoliutno siguren.

dano ne sum dosadil s nebmislenata informcia po problema otpredi!

Ivan Petrov