Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 7 May 2001 12:57:44 +0300

Ami pogledni samo flagmana na nashata tehini4eska misul na kakvo se
mandaherca :
www.vmei.acad.bg   ( www.tu-sofia.acad.bg)

Predpolagam 4e ima burokrati4ni pre4ki da ne se host-wa na Linux ili FreeBSD
naprimer. Sram ne ami .......

Ot druga strana puk evala  na Universiteti kato Medicinskiq
(www.medun.acad.bg) i Minnogeolojkiq (www.mgu.bg) 4iito sites se hostwat na
Linux .  Idi razberi koi e "po-tehni4eskiq" ....

Nerqdko v universitetite i u4ilishtata se sreshtat i 100 godishni
prepodawateli po informatika ili tam ka gi vodqt  , koito ot 100 godini
prepodawat Basic i Pascal za DOS , i  koito smqtat 4e bilo "anatema"  da se
kompilirat Pascal-ski kod pod Linux , zastoto Linux  bil edva li ne
"nezakonen" .  Prosto ne moje da se comunikira s takiva "drugari"...

On Monday 07 May 2001 10:28, you wrote:

> Íàïúëíî ñúãëàñåí.
> Â òîçè ñìèñúë ïîäîáíî íà êîëåãèòå îò Microsoft, êîèòî èñêàò äúðæàâàòà
> USA äà íå ñïîíñîðèðà GPL, â Áúëãàðèÿ ìîæå äà ñå íàñòîÿâà áúëãàðñêàòà
> äúðæàâà
 äà íå ïðúñêà ïàðè çà ëèöåíçè â óíèâåðñèòåòè è ó÷èëèùà çà ïðîäóêòè
> áåç äîñòúïåí êîä, àêî ñà íàëèöå àíàëîçè ñ îòâîðåí êîä.
>
> Ãëåäàì íÿêîè ïîëèòèöè ïî÷íàëè äà îáåùàâàò Èíòåðíåò âúâ âñÿêî
> ó÷èëèùå... ;-)
>
> --JS
>
> -- --> Translated message begin  <-- --
>
> Napulno suglasen.
> V tozi smisul podobno na kolegite ot Microsoft, koito iskat durjavata
> USA da ne sponsorira GPL, v Bulgariia moje da se nastoiava bulgarskata
> durjava
 da ne pruska pari za licenzi v universiteti i uchilishta za