Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: yyovkov@xxxxxxxxx (Yovko Ilchev Yovkov)
  • Date: Tue, 05 Jan 1999 15:45:41 -0800

At 14:01 07.5.2001 'ã.' Conve +0200, you wrote:

> [...]

Ne sam zapoznat mnogo s Bazi Danni i smqtam che na tova otgovor mogat da
dadat drugi hora ot grupata, imi ili nqma alternativa. No az v momenta
govorq kato danykoplatec i Bylgarin. Sistemite v BDV i BTK sa pod vsqkakva
kritika. Za BTK nemozhem da govorim, zastoto ste q prodavat i vyvezhdaneto
na Open Source mozhe da povliqe ne mnogo dobre na cenata j, no za BDV
mozhem da sporim. Zasto az trqbva da plastam za tova che nqkoi go marzi da
sedne i da se  nauchi da raboti s edna programa ot novo pokolenie (zastoto
tehnite sa...). Predpochitam parite mi da otidat za napisvaneto na nov
software, zastoto taka pone oste nqkolko dushi ste imat rabota.

No vyrvi mu obqsni na Bylgarina kato cqlo koi plasta luksa na dyrzhavnite
chinovnici. To i za tova kato otidesh v nqkoe uchrezhdenie dyrzhavno si
zastavash otzad na opashkata i se molish dnes da se svyrshi vsichko.