Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: ivo@xxxxxxxxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Tue, 8 May 2001 15:36:05 +0300

Äà ñè ñàìî ïðîãðàìèñò íà Ïàñêàë áåç äà çíàåø íèùî çà íàóêàòà å âñå åäíî äà ñè
Ïàïà áåç äà ñè ÷åë áèáëèÿòà.
Òîâà âàæè íå ñàìî çà ïðîãðàìèñòèòå íà Ïàñêàë, íî è çà âñè÷êè ïîäîáíè ïðîôåñèè.
Íÿìà äà ïîäêëàæäàì ñïîð êîé å ïî-äîáúð ïðîãðàìèñò, àäìèíèñòðàòîð, èëè óåá
äèçàéíåð - Èíæåíåð èëè çàâúðøèë Èêîíîìèêà.
Íî ! Äà ñè èíæåíåð è äà íå ñè ìèíàë ïðåç õèìèè, ôèçèêè, åëåêòðîòåõíèêè è
êàêâî ëè îùå íå ! - Àìè çíà÷è íå ñè íèêàêúâ èíæåíåð.

Âòîðíèê 08 05, 2001 15:31 , Ivan Dimitrov íàïèñàõòå:

Ivaylo Toshev
ivo@xxxxxxxxxxxxxx
ivo@xxxxxxxx
http://www.itce.com